SKATE GIRL


Od rana nie mogę znaleźć sobie miejsca. Pęka mi głowa i najchętniej nie wychodziłabym z domu. W niedzielę przeważnie wyglądam nieco bardziej elegancko ale dzisiaj zdecydowałam się na T-shirt,legginsy,snap-back i Af1. Pierwszy raz wyszłam w legginsach do ludzi. Musiałam przełamać w sobie to uczucie nagości, które wywołane zostało u mnie przez grube Panie noszące legginsy tak, że widać było tyłek. Teraz chyba zacznę nosić je częściej pod warunkiem, że będą czarne (ostatnio czerń to mój kolor). Łapcie fotki a ja uciekam spać ;)







Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Skąd bierzesz pieniądze na zakupy, pracujesz gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co o pracę ciężko. Jeszcze się uczę ;)
      Jeżeli jest okazja to łapię wszelakie prace dorywcze tj. rwanie malin,truskawek, przebieranie agrestu. ;)

      Usuń
  2. Fajna koszulka :) Też nie przepadam za leginsami, no chyba, że do koszulki zasłaniającej pupe :D Najgorsze jest to, że największe kompleksy mają zgrabne dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci ładnie w tej stylizacji :)

    Zapraszam również do mnie:)
    http://domcixstyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę nie masz się czym przejmować, w leginsach wyglądasz super :) - Cała stylizacja jest świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za ciepłe słowa ;*

      Usuń
  5. Blog strasznie skopiowany od Okiem Pozytywnej28 , czekam na cos oryginalnego !

    OdpowiedzUsuń

karolowa.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka