Recenzja nowości kosmetycznych


Chyba dawno mnie tu nie było. Zapomniałam już jak się pisze posty. Dzisiaj mam dla was recenzję kilku kosmetyków oraz fotki mojego małego ,,kobiecego kącika''. Należę do kobiet, które swój makijaż wykonują w ciągu 10 minut (czyli podstawa: podkład i tusz) ale gdy mowa o włosach mogę ciągnąć temat w nieskończoność. Jakiś czas temu pokazywałam wam olej kokosowy, który kupiłam z myślą o olejowaniu. Strzał w 10 ! Włosy ślicznie pachną i zdecydowanie mniej się puszą. Buteleczka wystarcza na ok. miesiąc przy włosach średniej długości (ja olejowałam co 2 dni). Polecam każdej kobiecie, która zmaga się z problemem puszenia :)


_________________________________



Stosowałam już masę odżywek do włosów... Przypadkiem kupiłam tą 8w1 z EVELINE cosmetics i po raz kolejny przekonałam się, że tanie nie zawsze oznacza kiczowate. Pięknie pachnie,wygładza włosy i idealnie sprawdza się po olejowaniu. Dla zainteresowanych: poczytajcie opinie w internecie. Ja dostałam to od mojej Pani dermatolog.


Na przesuszoną skórę głowy polecam BELOSAIC. Zapach jest jedynym minusem (śmierdzi spirytusem). Smarujemy głowę płynem na ok. 3 godziny po czym myjemy tak jak zwykle.


Bardzo lubię produkty Rimmel niestety podkład mocno mnie uczulił po pierwszym użyciu. Zdecydowanie dobrze kryje, matuje, pięknie pachnie ale nie jest dla mnie. Może ktoś z was poleci jakiś inny?


Jedna z najlepszych i najtańszych konturówek do ust jaką w życiu miałam. Nie wysusza ust i świetnie współgra z każdym kolorem szminki ze względu na swoją konsystencję dzięki której można rozetrzeć ją na ustach razem z pomadką.

Kochane dzisiaj tylko cztery recenzje ze względu na to, że jeszcze trochę grypa mnie trzyma. Jestem w trakcie urządzania mojego małego kącika niestety na toaletkę muszę jeszcze ,,chwilkę'' poczekać. Póki co wygospodarowałam półeczkę na moje małe zbiory. Oglądajcie. ;*




Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

karolowa.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka