SHOPPING DAY II


Cześć wam ;) Dzisiaj przychodzę do was z nowościami kosmetycznymi. Za kilkanaście dni wybieram się nad jezioro więc wszystkie te rzeczy na pewno się przydadzą. Jestem typem kobiety, która lubi być przygotowana dużo wcześniej aby nie biegać na ostatnią chwilę ,,Bo czegoś zabrakło''. Pod każdym zdjęciem umieszczam opis oraz informację gdzie produkt został kupiony. Buziaki !


Dawno nie było u mnie tego zapachu pomimo tego, że to jeden z moich ulubionych.
Kupiony w Biedronce za ok 14.99zł.


Chyba jeden z najpopularniejszych antyperspirantów w ostatnim czasie. Jedyny reklamowany produkt gdzie reklama mówi prawdę ;) 
Rossman ok 13zł.


Bardzo lubię produkty KOLASTYNA. Balsam brązujący kupiłam pierwszy raz w życiu i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Na pewno napiszę jakąś recenzję po dłuższym użytkowaniu.
Kupiony w Rossmanie niestety ceny nie pamiętam.

ORIGINAL SOURCE to najpiękniej pachnące żele pod prysznic. Polecam z czystym sumieniem.
Rossman ok 10zł szt.


Po raz pierwszy gości on na mojej półce. Poleciła mi go fryzjerka więc za jednym zamachem kupiłam także odżywkę. Cały zestaw kupiłam w Biedronce za ok 14.00 zł.


Odżywka z zestawu.


Olej kokosowy, który również poleciła mi pani fryzjerka. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się ogarnąć moje puszące włosy.


Niebieskie pudełeczko czyli krem NIVEA. W mojej kosmetyczce jest stałym bywalcem. Najlepszy krem pod względem nawilżenia mojej bardzo suchej skóry.

Miałam pokazać wam też małe nowości ubraniowe ale powstrzymam się i za kilka dni przygotuję kolejny post. W międzyczasie może uda mi się przygotować jakąś stylizację. Piszcie w czym chcielibyście mnie zobaczyć ;)

Klik  Zapraszam was na moją stronkę facebookową. Kto jeszcze nie lajkował?

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Używam tego oleju kokosowego! Robisz naprawdę dobrej jakości zdjęcia! Pozdrawiam!
    niecodzienniezwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and
    I will be waiting for your further post thanks once again.

    Here is my blog - homepage - -

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kosmetyki kiedy post 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, incredible weblog structure! How lengthy have you been blogging for?you made blogging
    look easy. The entire glance of your web site is excellent, as neatly
    as the content material!

    my page :: webpage ()

    OdpowiedzUsuń

karolowa.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka