COLLEGE



Trend ,,back to school'' i inspiracja collegowymi drużynami sportowymi prosto z USA to motywy, które podbijają serca wielu blogerek. T-shirty o sportowym kroju ze szkolnymi emblematami, bluzy z kontrastowymi rękawami i charakterystycznymi naszywkami, baseballowe kurtki - tego nie może zabraknąć w szafie wielbicielek tego stylu. Ja wybrałam koszulkę w kolorze pudrowego różu do której założyłam czarne jegginsy i Vansy. Jako dodatki wybrałam czarny geneva watch i okulary przeciwsłoneczne. Tak ubrana udałam się na małą wycieczkę rowerową, bo przecież kiedyś trzeba wrócić do formy ;)















Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Najlepszy post ze wszystkich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy post nowy ;) ciekawe miejsce na zdjecia gdzie robione byly ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Post postaram się przygotować jutro, ponieważ przez kilka ostatnich dni załatwiałam rodzinne sprawy. Zdjęcia zrobione były przy obwodnicy Chodla ;)

      Usuń
  4. to super ;) a nie masz za co dziekowac ;) cała przyjemnosc po mojej stronie ;) czekam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszulka i znajome miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się uchwycić tak aby nie było widać dlatego wybrałam tylko schodki ;D

      Usuń
  6. świetny post , 2 pytania Gdzie kupiłaś zegarek oraz lakier ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier- Golden Rose ;) Polecam, bo trzyma się tydzień na paznokciach nawet gdy często trzymasz ręce w wodzie.
      Zegarek- Geneva z allegro

      Usuń

karolowa.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka