Recenzja produktów GARNIER


Kilka dni temu ktoś bardzo mądry powiedział mi, że jeżeli przestanę pisać to ludzie zapomną. Niezły kopniak w mój leniwy tyłek. Chyba zapomniałam po co wogóle zaczęłam pisać. Dziś powracam do tematu moich włosów. Od kilku tygodni regularnie stosuję Szampon,odżywkę i serum z linii GOODBYE DAMAGE.  Rezultaty są takie jak obiecał producent: 

*włosy mocniejsze na całej długości
* mniej rozdwojonych końcówek

Zawsze myślałam, że zniszczone końcówki trzeba obciąć. Nic bardziej mylnego ! Serum świetnie daje radę posklejać w całość to co zostało zdublowane na końcach. Moje włosy są o wiele mocniejsze, bardziej lśniące a przy okazji pięknie pachną. Produkty zdecydowanie warte swojej ceny. Polecam każdemu kto chce zapewnić kompleksową ochronę swoich włosów nie tylko od zewnątrz ale także od strony wewnętrznej. 



Jeżeli macie jakieś sprawdzone produkty do włosów to koniecznie dajcie znać. 
Napiszcie w komentarzach co sądzicie o takich recenzjach u mnie na blogu. Pisać dalej? Całuję Karolowa :*

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

karolowa.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka