BOYFRIEND JEANS


Denerwuje mnie ta pogoda w kratkę. Wychodzisz z domu jest zimno, wracasz - upał. Właśnie w takie dni uwielbiam nosić podarte jeansy z wysokim stanem i krótkie topy. Dzisiaj wybrałam biały top z koronką i boyfriendy, które mój chłopak kupił mi na urodziny. Idealne trafił w mój gust. Do tego wszystkiego dorzuciłam granatowe slip on i geneva watch, który widzieliście już w poście College (klik). Chyba do końca życia zostanę chłopczycą kochającą się w boyfriendach, air force i snapback'ach ale jak to mówią... ,,najlepiej być sobą'' ;)









(Jeans-Cropp, crop top-River Island, watch-Geneva Watch, shoes-Quen Vivi)

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. świetna stylizacja , zegarek mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie CIę troche poszerzają, nie noś takich, ale ogólnie bardzo ładnie wyglądasz :* skąd bluzka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ostatnio moja Pani doktor zmieniła mi leki i przytyłam. To nie przez spodnie ;)

      Usuń
  3. pisz skąd masz rzeczy na sobie, będę wdzięczna ;) blog super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis został edytowany i na końcu napisałam skąd mam te rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo poszerzyłaś się to stylizacją :/ dodatkowo skróciłaś sobie nogi, gdybyś założyła szpilki byłoby lepiej ;) Musisz popracować nad kształtami i proporcjami stylizacji, bo troszkę to u Ciebie kuleje

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog <3 a ten strój meeega !!
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/ zaobserwowałam i prosze o rewanż

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty :)

    http://klaudiasa.blogspot.com/
    Obs=obs? ja już xx

    OdpowiedzUsuń

karolowa.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka