BLACK H&M HEELS


Dzień Dobry :)

Dawno nic się nie działo na moim blogu. Chciałabym obiecać poprawę ale słowo ,,obiecuję'' to dla mnie zbyt dużo. Praca, dom, dom praca... Ostatnio właśnie tak żyję. Dzisiaj znalazłam chwilę wolnego czasu więc w drodze powrotnej udało mi się przygotować mini wpis. Stylizacja taka jak lubię najbardziej. Klasyka. Podarte jeansy, czarne szpilki, skórzana,czarna ramoneska i zwykły czarny top. (Nadużywam słowa ,,czarny''). Ostatnimi czasu lubię siebie w wersji black. Coraz częściej na moich stopach goszczą buty na szpilce. Najczęściej wybieram te które dzisiaj mam na sobie czyli klasyczne, czarne z H&M kupione rok temu. Odpuściłam sobie dodatki. Nie lubię być wystrojona jak choinka. A wy jak mnie oceniacie ?













Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

karolowa.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka