Sunny Day



Witajcie! Ostatnio dostałam od was ogrom wiadomości i pochwał. Oczywiście nie obyło się też bez krytyki. Każdą radę wzięłam sobie głęboko do serca. Poprawię się. Obiecuję ! ;) 
Dzisiejsza sesja zupełnie spontaniczna. Dopinałyśmy z siostrą temat jej komunii na ostatni guzik więc w drodze powrotnej pstryknęłyśmy kilka zdjęć. Pogoda dopisywała w ostatnich dniach więc z dna szafy wydobyłam moje zeszłoroczne sandałki i jasne spodnie. Prosiliście, żebym pisała skąd są ubrania lub gdzie można dostać podobne tak więc pod ostatnim zdjęciem zawsze znajdziecie informacje na ten temat. Całuję i do następnego...  









(spodnie-Denim, bluzka-H&M, buty- New Look)







Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. dlaczego na każdym zdjęciu patrzysz się w dół?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba taki odruch.
      Krępuję się jak ktoś mi robi zdjęcia i to dlatego ;)

      Usuń
    2. teraz chce zobaczyć jak patrzysz się w górę :P

      Usuń
  2. ale chujnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie to się podział poprzedni post?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw idealny :) delikatny, lekki i w tym akurat Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

karolowa.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka