Kosmetyczny zakupoholizm


Cześć i czołem ! Dzisiaj post z tematyki kosmetycznej, a mianowicie KOSMETYCZNE ZAKUPY. Ostatnio częściej sięgam na sklepowe półki po kosmetyki do włosów. Olejki, kremy bb, maski, szampony, odżywki, płukanki, wcierki to właśnie przez nie mój budżet maleje haha ! ;)
Po ostatniej wizycie u fryzjera (rozjaśnianie) postanowiłam nieco bardziej wziąć moje włosy pod lupę. Ich kondycja nie jest jeszcze rewelacyjna ale staram się, a to chyba najważniejsze, nie ? 


DOVE - BB do włosów, które dobrze nawilża włosy i redukuje uszkodzenia do minimum. Producent zaleca stosowanie na lekko osuszone włosy. Stosuję od tygodnia i śmiało mogę polecić.





Chyba po żadnym olejku nie miałam bardziej miękkich włosów. Doskonale nawilża i wygładza niesforne kosmyki, a dodatkowo pięknie pachnie. Dzięki pompce jest łatwy w użyciu. Dobrze rozprowadza się na włosach nie sklejając ich. Tak jak napisał producent: Chroni przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją i działa na włosy nadając im zdrowy wygląd i blask.

 Wchodząc do sklepu nie mogłam wrócić do domu bez ,,czegoś'' do pielęgnacji buźki ;)
Tonik dokładnie oczyszcza oraz pozostawia na skórze uczucie nawilżenia i świeżości. Sprawia, że skóra jest gładka w dotyku. Przyjemny, relaksujący zapach daje uczucie komfortu. Mleczko zaś bez trudu zmywa nawet najtrwalszy makijaż pozostawiając skórę nawilżoną i niepodrażnioną. Polecam szczególnie osobom zmagającym się z suchą, alergiczną skórą.




 Po zakupie zachwalanego przez blogerki Eyelinera nie jestem w stanie się z nim rozstać. Mocno czarny, matowy, dobrze się rozprowadza, ultra cienki pędzelek pozwala na narysowanie perfekcyjnych kresek. Rimmel to mój numer 1 w makijażu oczu ! 









Ostatnim zakupem był lakier do paznokci ! Poza pięknym kolorem i szybkim wysychaniu nie ma już zalet. Niestety. Na paznokciach jest szorstki (efekt brokatu) przez co paznokcie zaczepiają się o ubrania. Oceniam go 2/10. Osobiście drugi raz bym nie kupiła. 



Co sądzicie o postach kosmetycznych, recenzjach?  Ja lubię je pisać ale do ich czytania nie wykazuję chęci ;) Dawno nie pojawiały się tu stylizacje. Może w weekend nadrobię ! Buźka ;*


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

karolowa.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka