TOTAL BLACK & JEANS JACKET



Wielkimi krokami zbliża się weekend. Plany już są więc po weekendzie zasypię was mnóstwem zdjęć. Ostatnio wybrałam się na małe zakupy a okazało się, że kupiłam mnóstwo rzeczy. Stwierdziłam, że raz na jakiś czas można pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa. Kombinezon, który mam na sobie kupiłam w Pepco za jedyne 39.99zł ;) Jest świetną bazą do wielu stylizacji i pewnie jeszcze nie raz zobaczycie go na blogu. Obawiałam się tylko czy jeansowa kurtka nie popsuje tej prostoty, którą chciałam wam pokazać. Chyba nie jest najgorzej prawda?




(kombinezon-Pepco,kurtka jeansowa-esprit, creepersy-asos)

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Wianek dodaje uroku! Idziesz w dobrym kierunku, trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pare rad po choj ci ten wianek masz chlopaka a zachowujesz sie jak make dziecko w tym drugie nic nie zmienia wygladu twojego bloga pozy takiw same. Posty powinnt byc dodawane codziennie ale. Z moda a nie z toba bo brakuje ci tego tu nie pisz sama komentarzy widac to golym okiem.jak z aninima. Piszesz .Patryk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Tak, nie mam co robić i sama piszę sobie posty.
      2. Jakbyś był inteligentny to byś wiedział (albo chociaż sprawdził) co oznacza słowo ,,lifestyle''.
      3. To mój blog i będę dodawać posty wtedy kiedy mi się tylko zamarzy.
      4. Jak ci nie pasuje to wypierdalaj !

      Usuń
    2. Naprawde jestes takim niedojebem czy tylko udajesz ? Weź dajjakis kontakt chcetnie bym wytłumaczyl ci pare żeczy na pw bo te twoje gatki sa tak zjebane. Wez zajmij sie jakąś robotą wieśniaku i nie udzielaj sie publicznie skoro nie masz o tym pojecia. Po chuj oglądasz jej profil i pierdolisz swoje wieśniackie mądrości leszczu. Jebać cie !

      Usuń
  3. Zdjecia w komaszycach starych robione ha ha

    OdpowiedzUsuń
  4. Beznadziejnie tu nic nie ma usun bloga skoro nie masz czasu prowadzic zal .patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu od kilku dni nie moglam się wogóle zalogować na konto

      Usuń

karolowa.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka